Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

τα καλά παιδιά της τετάρτης τάξης!

Πριν αρχίσω να γράφω τις περιπέτειες του σχολείου, θέλω να σας πω για την παράσταση "rent"! Είναι ένα μιούζικαλ που παίζει στην Σφεντόνα στην Αθήνα. Πήγαμε χθες και το είδαμε και ήταν φανταστικό!!! Επιτέλους και κάτι αξιόλογο! (αδελφούλα είχες δίκιο, καταπληκτικό!!!).

Λοιπόν που λέτε, πήγα μια Πέμπτη στο σχολείο (που έχει και αίθουσα μουσικής θυμόσαστε;) και έκανα μάθημα στην τετάρτη δημοτικού. Πολύ καλά παιδιά όλα και διψάνε να μάθουν μουσική! Κάθε φορά που πάω περνάμε πολύ ωραία! Πως το έφερε η κουβέντα (δεν θυμάμαι) και τους είπα την επόμενη φορά να προσπαθήσουν να γράψουν ένα δικό τους τραγούδι και να το φέρουν στην τάξη να το παίξουμε στο πιάνο (το αρχαίο!).  Ενθουσιάστηκαν και συμφωνήσανε! Μερικά με ρώτησαν αν είναι υποχρεωτικό και τους είπα όχι!
Την επόμενη Πέμπτη λοιπόν, το είχα ξεχάσει εγώ, αλλά τα παιδιά όχι! (τελικά τα παιδιά δεν ξεχνούν τίποτα!!!) Ένα αγόρι μου δίνει το χαρτί που είχε γράψει το τραγούδι και τι να δω!!!... είχε γράψει το "Θεός" του Νίνο!!!! του λέω: είναι δικό σου αυτό το τραγούδι;;; Ναι κυρία!!! μου λέει! και δεν είναι του Νίνο;;; του λέω εγώ! όχι κυρία, δικό μου είναι!!! χαχαχαχα!!!!! Πάω σε άλλο παιδί και μου δίνει ένα τραγούδι από το παιδικό "Winx". Είναι δικό σου το ρωτάω; Ναι κυρία! πάω σε άλλο και μου δίνει το "Κιέρο" (δεν ξέρω πως γράφεται) της Πάτυ!!!! ρε παιδιά, τους λέω, αυτά δεν είναι δικά σας τραγούδια!!!! εγώ είπα να προσπαθήσετε να γράψετε κάτι δικό σας! τι να πω!!! δεν καταλάβανε!!! 
Έχω κι ένα ρουμανάκι στην τάξη και του είχα ζητήσει να μου φέρει cd  με ρουμάνικα τραγούδια, να ακούσουμε και κάτι διαφορετικό, και μου έφερε το τραγούδι που είχαν τραγουδήσει στη eurovision και επίσης μου έφερε και την καλομοίρα!!!!
Είναι δυνατόν να μην περνάς ωραία με αυτά τα παιδιά;

3 σχόλια:

  1. Χαχα! Τώρα λοιπον αποκαλύπτονται οι στιχουργοί που έχουν εκτοξεύσει το Νίνο στην κορυφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α χαχαχα! Τέλειο! Τα παιδιά πάντα σε κάνουν να γελάς! Χαίρομαι που είδατε το rent, άντε να το μεταφράσετε κιόλας! Τι λέω, σε μετάφραση το είδατε, δεν πάω καλά... Ωχ, βρέχει, έφυγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα Χα Χα!!!!!!!

    Είναι ωραίο που υπάρχουν άνθρωποι σαν και σένα στα σχολεία, που ενθαρρύνουν τα παιδιά να δημιουργήσουν. Τα πρώτα αποτελέσματα του εγχειρήματός σου είναι απόδειξη ότι κανένας δεν ενθαρρύνει τα παιδιά να κάνουν κάτι δικό τους. Το σχολείο ζητάει απλά να απομνημονεύουν και να αντιγράφουν. Οπότε, μη πτοείσαι!!!! Είναι πολύ ωραίο να μάθουν τι σημαίνει να κάνουν το δικό τους τραγούδι και να είναι περήφανα γι αυτό, απλά επειδή είναι δικό τους, χωρίς να έχουν ανάγκη να το συγκρίνουν με άλλα! Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή