Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ηλιόλουστη μέρα!

Πέμπτη σήμερα και πάω στο σχολείο που έχουν και αίθουσα μουσικής! (ξέρετε, αυτή με το αρχαίο αρμόνιο και τα χαλασμένα όργανα!).
Εκεί πάω στις 10 και ήμουν σίγουρη ότι θα πάνε εκδρομή.
Φτάνω και είχαν μαζευτεί όλοι έξω στο προαύλιο και σκέφτηκα ότι έχουν μαζευτεί να κάνουν βήμα (συνηθίζεται να κάνουν πρόβες πριν τις παρελάσεις). Όμως ήμουν σωστή. Θα πηγαίνανε εκδρομή. Μόλις με είδαν είπαν: Α, η Βάσω! την ξεχάσαμε αυτή! δεν την ειδοποιήσαμε!!!!
Οι καλοί οι διευθυντές συνήθως, στις ειδικότητες που συμπληρώνουν ωράριο, (καλή ώρα σαν κι εμένα), μας παίρνουν τηλέφωνο και μας λένε ότι θα πάνε εκδρομή και δεν πηγαίνουμε. Ή έχει τύχει να πάω σε σχολείο και να μην βρω κανέναν και να μην ξέρω που έχουν πάει εκδρομή. Σε αυτές τις περιπτώσεις ή κάθεσαι στο σχολείο και αν είναι κλειδωμένα έξω από το σχολείο, ή πας σπίτι σου και λίγο πριν το σχόλασμα επιστρέφεις στο σχολείο και λες ψέματα ότι τους περίμενες.
κανονικά ο νόμος λέει ότι πας κι εσύ εκδρομή μαζί τους. κι έτσι πήγα κι εγώ.
Στην εκδρομή λοιπόν, πήγαμε σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου κοντά στο σχολείο και είχαν παραγγείλει οι δάσκαλοι να φάνε. Όχι τίποτα σπουδαίο!Λίγα λουκάνικα, κοτόπουλο ψητό, μπιφτέκια, πατάτες τηγανητές. έτσι για να τσιμπήσουν! Τι να κάνω κι εγώ; τους άφησα να φάνε και πήγα να παίξω με τα παιδιά. Έριξα λίγες πάσες με τα αγόρια και είπα και μερικά τραγουδάκια με τα κορίτσια. Όταν γύρισα τα είχαν φάει όλα και μου λένε: γιατί δεν έφαγες εσύ; -Δεν τρώω το πρωί!  Εμ, βέβαια, μου λένε, γι' αυτό είσαι τόσο λεπτή. όχι σαν κι εμάς!!!
τι να πεις!!!!
γυρίσαμε στο σχολείο κατά τις 12:30 και μέχρι τις 1 και τέταρτο έκανα μάθημα! αυτά!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου