Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

το πάσχα πότε θα έρθει???

και μετά τα Χριστούγεννα ήρθε ο νέος χρόνος και ξανά μανά στο σχολείο μετά από 14 μέρες (και παραπάνω) τεμπελιάς και ρέκλας σε όλο του το μεγαλείο!!! βέβαια αν σκεφτείς ότι είχα στο σπίτι κόσμο για 10 μέρες δεν το λες ρέκλα γιατί εκεί που έπλενα πιάτα μια φορά την εβδομάδα, στις 10 αυτές μέρες έπλενα 2 φορές την μέρα!!! ήταν όμως καλά! περάσαμε ωραία και την τελευταία μέρα διακοπών είπα να ρίξω μια ματιά στα βιβλία της μουσικής για να προετοιμαστώ για το σχολείο αλλά ούτε κι αυτό δεν έκανα!!! Εκεί που σκεφτόμουν τι να κάνω στα παιδιά, εκτός βιβλίων, μου ήρθε μια ιδέα!!! δεν είναι δικιά μου αυτή η ιδέα! σε ένα σεμινάριο μας το είχαν πει και ευτυχώς που το θυμήθηκα!
τώρα είμαι στο σχολείο και γράφω, μεσημέρι έχουν σχολάσει τα παιδιά αλλά εγώ έχω ολοήμερο και θα φύγω στις 3:30 για να κάνω μάθημα σε λίγα παιδιά που κάθονται!
που λέτε τελικά τους έβαλα να μιμηθούν αυτό που κάνω, έπαιζα κάποιους ρυθμούς με παλαμάκια και προσπαθούσαν να τους θυμηθούν και να παίξουν το ίδιο! παραδόξως όλες οι τάξεις πήγαν καλά!!! δεν το περίμενα! μετά τους έμαθα ένα τραγουδάκι με 4 στίχους και χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και κάναμε κανόνα! ήταν πολύ καλά και θα προσπαθήσω και στα άλλα σχολεία να το κάνω αυτό!  αυτά! χτύπησε κουδούνι!!! φιλιάααα...

1 σχόλιο:

  1. Έλα ρε Βάσω, σε χάσαμε τόσες μέρες! Καλώς 'ηρθες στη σκληρή πραγματικότητα και παρηγορήσου με το γεγονός ότι όλοι στην ίδια μοίρα είμαστε...
    Καλή χρονιά κι όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή