Παρασκευή 8 Απριλίου 2011


και μετά από το ξέσπασμα της προηγούμενης φοράς, είμαι έτοιμη να σας πω πολύ ευχάριστα πράγματα!

το πιο όμορφο της σημερινής μέρας είναι ότι έχω γενέθλια και από το πρωί που ξύπνησα είπα ότι δεν θα μου χαλάσει η μέρα από τίποτα! και μια χαρά πηγαίνει σήμερα γιατί αν εσύ είσαι χαρούμενος είναι και οι άλλοι!!! 

τα παιδάκια στο σχολείο (της πέμπτης) μου τραγουδήσανε το τραγουδάκι, τα παιδιά της έκτης τα άφησα έξω να παίξουν, τα παιδιά της τρίτης μου ζήτησαν το τραγούδι που λέμε την μέρα του λαζάρου και τα παιδιά της τρίτης έμαθαν το ωραίο τραγουδάκι "βάρκα στο γιαλό, βάρκα στο γιαλό, γλάστρα με ζουμπούλι και βασιλικό"! ο Διευθυντής μου, μου έδωσε άδεια την επόμενη Παρασκευή και όλα τέλεια!

το βραδάκι θα σβήσω τα κεράκια μου στην τούρτα που μου πήρε ο καλός μου, έχω καλέσει κόσμο ο οποίος δεν ξέρω αν θα έρθει!!! αλλά δεν με πειράζει καθόλου αν δεν έρθει γιατί ο καλός μου πάλι, θα με πάει βόλτα μέχρι το βόλο την κυριακή για ούζα και καλαμαράκια και γαρίδες!!!
χθες εντωμεταξύ, πήγα στο σχολείο και τα παιδιά της πέμπτης βαριόντουσαν τόσο πολύ που αποφάσισαν το τραγούδι "βάρκα στο γιαλό" να το τραγουδήσουνε με σφίριγμα όπου είχε σίγμα. λέω από μέσα μου δεν θα τσατιστώ και τους είπα να αλλάξουν τα λόγια. 
θα τα γράψω τώρα εδώ.

πέντε, πέντε, δέκα, δέκα, δέκα κάνω τα βραστά αυγά
για τα δυό σου μάτια για τα δυό αυτιά
που όταν τα ακούω νιώθω ζεστασιά

βράκα στο γιαλό, βράκα στο γιαλό, 
γλάστρα με τριζόνι κι έναν αετό

δέκα, δέκα, πέντε, πέντε, πέντε θα σου βγάλω τα αυτιά
κι όταν σε μεθύσω κι όταν θα σε πνίξω
θα σε νανουρίσω με μια ζεμπεκιά

βράκα στο γιαλό...

πέντε, πέντε, δέκα, δέκα, δέκα θα μου πέσουν τα μαλλιά
φεύγω για τα ξένα για την λευτεριά
και μην κλαίς για μένα θα φας μια τουφεκιά.
χαχαχαχα!!!!!!

5 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά αν και λίγο καθυστερημένα.
    Λοιπόν χάρηκα πολύ που με επισκεφτηκές σήμερα. Γιατί; Σε είχα διαβάσει παλαιότερα, μάλιστα έχω την εντύπωση οτι σου είχα αφήσει και σχόλιο και, ενώ έκανα παρακολούθηση δεν μου εμφάνιζε ποτέ τις αναρτήσεις σου. Αυτό μου έχει ξανασυμβεί και συνήθως γύριζα στα μπλογκ και έκανα δευτερη φορά παρακολούθηση. Εσένα όμως δε σε είχα πετύχει πουθενά και όταν σήμερα είδα στο προφίλ σου "μουσικός", λέω έχει πλάκα να είναι εκείνη η δασκάλα που έψαχνα. Κακώς δε σχολιάζεις πιο συχνά στα μπλογκ που παρακολουθείς. Ετσι θα σε γνωρίζει και περισσότερος κόσμος, είδα στην προηγούμενη ανάρτηση οτι το 'χεις παράπονο. Ούτε στους αναγνώστες μου σε είχα για να βρω.
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν, για δεύτερη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ που με έψαξες! καλώς ήλθες λοιπόν και θα προσπαθήσω να σχολιάζω πιο πολύ και σε σένα και σε άλλους! ευχαριστώ και για τα χρόνια πολλά! Εγώ σε έχω κάνει παρακολούθηση εδώ και πάρα πολύ καιρό, δεν ξέρω γιατί δεν με δείχνει! θα ξανακάνω! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βάσω,
    Καλημέρα και πολύχρονη! Να είσαι πάντα χαρούμενη και με ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν.
    Κι εγώ με καθυστέρηση σου εύχομαι, διότι δε μου την έβγαλε αυτή σου την ανάρτηση.
    Δεν πειράζει. Βλέπω, μεγάλωσε η παρέα σου και χαίρομαι!
    Θα τα πούμε, μη σου πω θα πετυχεθούμε και στη μαγευτική Λαμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή