Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

χαλαρά......

επιτέλους ξανά ίντερνετ μετά από έναν μήνα και!!! και αυτό που κατάλαβα είναι ότι με το ίντερνετ έχω αποξενωθεί πάρα πολύ από τον τόπο που μένω! όχι ότι άρχισε να μου αρέσει η λαμία αλλά επιτέλους είπα να ασχοληθώ με κάποια πράγματα που μου αρέσουν! πήγα και γράφτηκα στην φιλαρμονική και κάνω μαθήματα κλαρινέτου! έχω μάθει να φυσάω καλά και να βγάζω κάποιες νότες! ελπίζω να τα καταφέρω και αργότερα να γραφτώ στο ωδείο να πάρω και πτυχίο!!!! επίσης πήγα και στην δημοτική χορωδία και ετοιμάζουμε χριστουγεννιάτικη συναυλία!!!
αυτό που δεν θα αφήσω από το ίντερνετ είναι το μπλόγκ!γι' αυτό ας αρχίσω να λέω τα νέα από τα σχολεία!!
το καυτό νέο είναι (και μάλλον όχι κάτι καινούριο) ότι οι δάσκαλοι τα έχουν παίξει εντελώς και η δουλειά που κάνουν πάει από το τίποτα στο απόλυτο τίποτα!!!! το μόνο που τους νοιάζει είναι πόσα λεφτά θα πάρουν!!! εντάξει δεν λέω είναι λίγο πρόβλημα (κι εμένα μου κόψανε 300 Ε, γι' αυτό άλλαξα σπίτι) αλλά αν αγαπάς αυτό που κάνεις δεν το παρατάς ή προσπαθείς να μην το επηρεάσει!
από τα 4 σχολεία στο 1 είναι ένας διευθυντής που θέλει να κάνει πολλά για το σχολείο και αποφασίσαμε να κάνουμε δυο θεατρικά μιούζικαλ με την τετάρτη και την έκτη! ό,τι χρειαστώ θα με βοηθήσει! οπότε από δευτέρα ξεκινάω πρόβες!!!!
τέλεια! μέσα στην κρίση και μέσα στο "τί μου ξημερώνει αύριο η μέρα" εγώ απολαμβάνω τι ζωή μου!!!
ελπίζω κι εσείς το ίδιο!
καλώς σας ξαναβρήκα, και τα λέμε από δευτέρα!!!!

5 σχόλια:

  1. Για τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα σου αξίζουν συγχαρητήρια!
    Άσε τους άλλους να είναι μικροί.
    Πολύ ωραίες οι κινήσεις που έκανες, είναι πάντα όμορφο να μαθαίνουμε καινούρια πράγματα, ειδικά όταν αυτά μας φέρνουν σε επαφή και με καινούριο κόσμο.
    Μόνο κέρδος μπορείς να έχεις από αυτό.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AnD, μακάρι όλοι οι άνθρωποι να έβλεπαν τα πράγματα όπως εγώ! πόσο όμορφος θα ήταν ο κόσμος? και γιατί όλοι αυτοί που σκέφτονται έτσι είναι σκόρπιοι? πως θα μπορούσα εδώ στη λαμία να βρω τέτοιους ανθρώπους? να βγω με την ντουντούκα στους δρόμους και στα σχολεία να το φωνάζω? και γιατί το μόνο που κάνουν είναι να με συμπαθούν και όχι να ακολουθούν το παράδειγμά μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί έχουν απομακρυνθεί πολύ από την παιδική τους αθωότητα...
    Ίσως όμως να μην ακόμα η ώρα να τους. Μην απογοητεύεσαι. Εσύ να είσαι όπως νομίζεις και άσε τους άλλους να ζουν όπως κι εκείνοι νομίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κι από 'μένα! Ελπίζω να περνάτε καλά (δεν σου μιλάω στον πληθυντικό, στο ζεύγος αναφέρομαι!) Είναι τέλειο που μέσα σε όλη αυτή την γκρίνια και τη μιζέρια διατηρείσαι αισιόδοξη. Και είναι υπέροχο το συναίσθημα να ανακαλύπτεις γύρω σου ανθρώπους σαν κι εσένα που δεν το βάζουν κάτω και πάνε κόντρα (αυτός ο διευθυντής είναι μάλλον εξαίρεση στον κανόνα). Δύο θεατρικά μιούζικαλ;! Πρέπει να είσαι κατενθουσιασμένη! Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά.
    Επίσης, όσο κι αν δεν μας αρέσει ένας τόπος, πάντα είναι καλό να προσπαθούμε να του δώσουμε μια ευκαιρία. Τελικά είδες ότι υπάρχουν πόλλα πράγματα εκεί που θα μπορούσαν να σε γεμίσουν. :-)
    Φιλάκια και καλά να περνάς (-τε)! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αντζούγια μου!!!! είμαι λίγο γαϊδούρα γιατί ήμασταν στην κόρφου ένα μήνα το καλοκαίρι και δεν περάσαμε να σε δούμε!!!! που θα πάει όμως...!
    φαντάζεσαι πόσο ωραίος θα ήταν ο κόσμος αν όλοι κάναμε τα πράγματα που μας αρέσουν χωρίς να πέφτουμε σε μιζέριες? κι εσύ δίνει το καλό παράδειγμα!!! φιλάκια πολλά και από τους δυό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή