Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

λίγα πράγματα εκτός σχολείου...

περάσανε πολλές μέρες από την τελευταία φορά που έγραψα και πραγματικά γίνανε πολλά πράγματα από τότε. πολλά που είναι προσωπικά και άσχημα και τα προσωπικά και άσχημα δεν θέλω να τα γράφω σε αυτό το μπλόγκ γιατί είναι άλλη η θεματολογία του! όμως αυτή τη φορά δεν μπορώ και θέλω να τα γράψω με λίγα λόγια.

πρώτον, μάλωσα με τους γονείς μου γιατί άλλα θέλουν αυτοί, άλλα θέλω εγώ.
εντάξει, το ξεπεράσαμε.

δεύτερον, εξαιτίας των γονιών μου κόντεψα να χωρίσω.
εντάξει, το ξεπεράσαμε (αυτό έλειπε να μην το ξεπερνάγαμε, αλλά δεν θα ξανααφήσω να γίνει).

τρίτον, έφυγε από την ζωή ο αγαπημένος σύντροφος της αδελφής μου.
αυτό δεν νομίζω να το ξεπεράσουμε ποτέ!
να σας πω την αλήθεια δεν τον συμπαθούσα και πολύ αλλά ποτέ δεν ήθελα να αρρωστήσει και να φύγει έτσι με τόσο πόνο και ταλαιπωρία. του ζητώ συγνώμη και ελπίζω να είναι καλά εκεί που είναι. ελίνα μου γλυκιά να τον θυμάσαι και να κρατήσεις τα καλά που περάσατε μαζί και όχι του τελευταίους έξι μήνες.

για τα σχολεία θα γράψω αύριο!

2 σχόλια:

  1. Βάσω, παιδί μου, πρώτον η δουλειά των γονιών είναι να θέλουν άλλα κι άλλα εσύ να θέλεις, οπότε μην το παίρνεις προσωπικά.
    Δεύτερον, δεν είναι εποχές για χωρισμούς.
    Τρίτον, λυπάμαι για την απώλεια, ελπίζω να είναι καλά η αδελφή σου.
    Τέταρτον, πες μας ντε για τα σχολεία να νοσταλγήσω τον τόπο μου, μόνο το νησί νοσταλγώ!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατερινάκι έχεις δίκιο στο πρώτο και το δεύτερο!!!
    η αδελφή μου είναι καλά! άλλωστε την διαβάζεις!
    όσο για το τέταρτο καλύτερα να νοσταλγείς το νησί παρά την Λαμία!!!! την πόλη εννοώ όχι την οικογένεια!!!!
    τώρα θα γράψω και για τα σχολεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή