Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

για τα σχολεία λοιπόν...

το πρώτο που θα πω είναι για το σχολείο που μισώ!!! κάθε χρόνο θα υπάρχει και ένα τέτοιο!!!

είναι σε ένα χωριό εδώ κοντά και οι δάσκαλοι πάντα όποτε πάω τρώγονται με τα ρούχα τους! πάντα ακούω πολιτικές συζητήσεις και βαριέμαι αφάνταστα! τα παιδιά είναι στην κοσμάρα τους και γιατί να μην είναι άλλωστε, αφού οι γονείς τους έχουν χωράφια και καλό θα ήταν όταν μεγαλώσουν να τα πάρουν αυτά γιατί έτσι μόνο θα πάνε μπροστά!
το καλό είναι ότι επειδή στην πέμπτη τάξη δεν θέλουν να κάνουν μάθημα και μιλάνε και φωνάζουν συνέχεια, αποφάσισα να κάνουμε ένα θεατρικούλι στο τέλος της χρονιάς που θα το φτιάξουν μόνα τους! η ιδέα ήρθε από μόνη της και καταενθουσιάστηκαν!!!!
το θεατρικό έχει να κάνει με έναν διαγωνισμό τραγουδιού το "school Idol". όλα οργανωμένα!!!! τρεις κριτές, δυο παρουσιαστές, 2 γκρουπ, 5 σόλο τραγουδιστές, κοινό, σωματοφύλακες! μέχρι και σενάριο έγραψαν μόνο που δεν θέλουν να αποφασίσουν ποιος θα κερδίσει για να μην αδικήσουν κανέναν! κατά βάθος είναι καλά παιδιά!!!! και αποφασίσαμε να κερδίσουν όλοι!
αυτά με το πρώτο σχολείο!!!

στο δεύτερο σχολείο δεν έχω να πω τίποτα γιατί πάω μόνο τρεις ώρες και κάνω το μάθημά μου κανονικά.

στο τρίτο σχολείο αποφάσισαν να κάνουν μια γιορτή στις 25 Μαρτίου (πρώτη φορά φέτος που κάνουν γιορτή). και αποφάσισαν να κάνουν γιορτή γιατί πέφτει παρασκευή και παρασκευές είμαι κι εγώ εκεί για να ακουστεί και κανά τραγουδάκι να γεμίσει η γιορτή!!!! και ο ένας δάσκαλος εκεί θέλει να είναι 45 λεπτά η γιορτή για να προλάβει μετά να πιάσει ένα κεντρικό τραπεζάκι στην πλατεία να είναι πρώτη μούρη ο μαλάκας!!!! μη χάσει!!!

στο τέταρτο σχολείο κάνω το θεατρικό! οι πρόβες συνεχίζονται κανονικά! όλα τέλεια με τα εκτάκια μου!!! περνάμε πολύ ωραία και έχουν αρχίσει να ανοίγονται και πραγματικά εκπλήσσομαι με τα ταλέντα τους!!! μέχρι και τα ερωτικά τους μου εμπιστεύονται!!! πολύ γουστάρω! γελάμε πολύ με τα σαρδάμ που κάνουν!!!

και τέλος το πιο κουφό!!!

ένα άλλο σχολείο, άσχετο με αυτά που πάω, με βρήκε μέσω γνωστών για να οργανώσω την δική τους τελική γιορτή! και αναρωτήθηκα! είναι δυνατόν? κανένας δάσκαλος σε αυτό το σχολείο δεν θέλει να κάνει κάτι με την τάξη του για να χαρούνε τα παιδιά?
και έτσι ο σύλλογος γονέων με βρήκε και μου είπε αν θέλω να τα οργανώσω εγώ! και εγώ φυσικά δέχτηκα με χαρά! αλλά το πρόβλημα είναι ότι θέλουν τις πρόβες να τις κάνω το πρωί! αλλά εγώ δουλεύω το πρωί και μάλλον δεν θα γίνει! αν μπορέσουν οι γονείς να φέρνουν τα παιδιά τους στο σχολείο τα σαββατοκύριακα έχει καλώς!
αυτά! τα είπα και ξαλάφρωσα!!!!
χαχαχα!!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου